Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki.W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!    
 

ž   W Zespole Szkół Sióstr Salezjanek im. Jana Pawła II w Suwałkach funkcjonuje  FIRMA SYMULACYJNA

" SALES TOUR" - SZKOLNE BIURO TURYSTYCZNE.

    Jej ideą jest symulacja czyli pozorowanie pracy rzeczywistego biura turystycznego, w którym wszystkie działania są identyczne z pracami prawdziwej firmy, z wyjątkiem konkretnych towarów i pieniędzy.

   Szkolne Biuro Turystyczne "SalesTour" zostało założone 1 października 2010 roku. Projekt ten był współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 17 października 2010 roku w Zielonej Górze panie prowadzące zajęcia w Firmie Symulacyjnej odbyły szkolenie.

ž

Szkolne Biuro Turystyczne "Sales Tour" działa w zakresie:

  • ž- obsługi turystycznej,

  • - žorganizacji imprez turystycznych krajowych i międzynarodowych,

  • - žudzielania informacji turystycznej.

  • - „Pracownicy” Biura przygotowują katalog ofert turystycznych, ponadto organizują imprezy turystyczne na zamówienie.

 

  • Szkolne Biuro Turystyczne "Sales Tour" Firma Symulacyjna podzielone jest na trzy działy: žMarketing, žObsługa Klienta i

    Księgowość. Prezesem Biura jest p. mgr Joanna Kalejta.

  •                                                                                                                                                                                                                          W dziale Marketingu uczniowie zajmują się:

  •  

    ž- pozyskiwaniem nowych klientów krajowych i zagranicznych

  • ž- utrzymywaniem stałych kontaktów z potencjalnymi klientami

  • ž- opracowywaniem ofert turystycznych

  • ž- organizowaniem działań promocyjnych i reklamowych

  • ž- dbaniem o rozwój produktów biura

  • W dziale Księgwości uczniowie uczą się m.in.:

  • - wystawiania faktur

  • - pisania CV i życiorysu

  • - prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych

  • - opracowania obowiązków na stanowiskach pracy

  • - prowadzenia ewidencji księgowej

  • - pracy z programem Płatnik Zus

  • W dziale Obsługi Klienta uczniowie zajmują się:

  • - dokonywaniem rezerwcji imprez turystycznych

  • - przepływem informacji pomiędzy poszczególnymi działami

- przygotowaniem dokumentów związanych z realizacją imprez turystycznych

 


  • Działalność i osiągnięcia:

  • - współpraca z polskimi i zagranicznymi firmami symulacyjnymi

  • - udział w videokonferencjach

  • - uzyskanie certyfikatu European, który umożliwia organizowanie praktyk zawodowych dla uczniów

  • - wyjazdy szkoleniowe i krajoznawcze

  • - dokonywanie zamówień produktów od innych firm symulacyjnych

  • ž